Najczęściej zadawane pytania
1. Jak zrobić zakupy przez telefon
W celu złożenia zamówienia należy zadzwonić na numer tel. 534 030 534 - artykuły spożywczych lub pod numer 533 335 895 - artykuły przemysłowe. Z osobą przyjmującą zamówienie należy omówić szczegóły dostawy adres, termin, numer telefonu do kontaktu. Informacje o zamawianych towarach podajemy telefonicznie. Istnieje możliwość zamówienia towarów z dostawą pod wskazany adres lub z obiorem osobistym w Domu Handlowym "Feniks". Prosimy o poinformowanie nas jeżeli osoby odbierające zamówiony towar znajdują się na kwarantannie.
Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem dostaw.
2. Dlaczego po zalogowaniu do sklepu internetowego espolem.pl nie widzę owoców i warzyw?
Warzywa, owoce oraz inne artykuły świeże ze względu na ich termin przydatności do spożycia oraz konieczność zapewnienia odpowiedniego sposobu ich przechowywania są dostępne w naszym sklepie wyłącznie w dostawie naszym transportem na terenie Wrocławia oraz w miejscowościach z okolic Wrocławia.
3. Dlaczego wymagamy zakrywania ust i nosa?
Ze względu na panującą sytuację epidemiologiczną, w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników, prosimy naszych klientów o zakrywanie ust i nosa zarówno podczas zakupów na terenie Domu Handlowego jak również w trakcie odbioru zamówień telefonicznych i składanych w sklepie internetowym.
4. Czy mogę odebrać zakupy osobiście? Nawet w pandemii?
Tak, pomimo pandemi osobisty odbiór zamówień jest możliwy na terenie sklepu z artykułami spożywczymi. Dokładamy wszelkich starań aby zakupy były dla naszych klientów bezpieczne i wygodne.
5. Czy mogę zmodyfikować zamówienie po dokonaniu płatności?
Tak, istnieje możliwość modyfikacji zamówienia. Można tego dokonać kontaktując się z nami pod numerem telefonu 71 377 18 66 , 534 030 534 lub korzystając z formularza na stronie sklepu espolem.pl.
6. Czy mogę zmodyfikować termin dostawy lub adres dostawy?
Tak, istnieje możliwość zmiany terminu dostawy bądź adresu. Można tego dokonać kontaktując się z nami pod numerem telefonu 71 377 18 66 , 534 030 534 lub korzystając z formularza na stronie sklepu espolem.pl.
7. Podczas dokonywania platności pojawił sie błąd, transakcja nie została sfinalizowana. Jak mogę ponownie dokonać płatności?
W tym celu prosimy o kontakt pod numerem telefonu 71 377 18 66 lub poprzez formularz kontaktowy na stronie espolem. Zostanie wówczas wygenerowany link do płatności, który będzie przesłany na Państwa adres email podany podczas rejestracji.
8. Czy przebywając na kwarantannie mogę dokonać zakupów w formie bezkontaktowej?
Tak, oczywiście. Zamówienia dostarczamy pod wskazany adres. Powyższe zamówienia realzujemy po dokonaniu płatności przelewem lub kartą online.
9. Czy mogę zamówić towar z oferty sklepu stacjonarnego, niedostępny w ofercie sklepu online?
Tak, jest taka możlwiość. W tym celu prosimy o kontakt pod numerem telefonu 71 377 18 66, 534 030 534 lub korzystając z formularza na stronie espolem.pl
10. Posiadam kartę klienta Społem Znaczy Razem czy dokonując zakupów online lub przez telefon punkty zostaną mi naliczone?
Tak, punkty zostaną naliczone. Wystarczy podczas składania zamówienia w uwagach podać numer karty klienta.